< WRÓĆ DO Kalejdoskop

Nowa rzeczywistość restauracji, OuiChef.pl, For Rest Projekt i Food Service w służbie dla gastronomii

Kalejdoskop2020-04-03

Porady ekspertów !

 
– W dniu 03.04 wystartowała z nowa sekcja na stronie OuiChef.pl, informująca o bieżących sprawach dotyczących koronawirusa, a także agregująca porady pomocowe dla gastronomii przygotowane we współpracy z współinicjatorem akcji „For Rest Projekt”. Naszym wspólnym celem jest bezpośrednia pomoc restauracjom w wyjątkowo trudnej sytuacji, w jakiej się znalazły – tak o inicjatywie mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu „Food Service”.
 
Wsparcie dla branży gastronomicznej „Gastronomia w czasach pandemii” to zakładka na stronie OuiChef.pl http://ouichef.pl/, oferująca pomoc online, a docelowo także telefoniczną i osobistą przez zespół specjalistów, którzy zapewnią szybkie i profesjonalne wsparcie restauratorom szczególnie dotkniętym ekonomicznymi skutkami pandemii.
 
Zainteresowani będą mogli za pośrednictwem specjalnego formularza umieszczonego w zakładce przesłać pytania, z którymi sami nie są w stanie sobie poradzić. Co prawda, wiele odpowiedzi czy wskazówek można znaleźć w internecie, ale nie każdy ma czas i siły, by w obecnej sytuacji zająć się takimi poszukiwaniami.
 
Dlatego też konsultanci z For Rest Projekt, wspólnie z OuiChef.pl będą agregować odpowiedzi na aktualne pytania, weryfikować kwestionariusze, poszukiwać odpowiednich specjalistów i konsultantów, współtworzyć artykuły eksperckie. For Rest Projekt odpowiedzialny jest również za bezpośredni kontakt z potrzebującymi podmiotami branży gastronomicznej – precyzuje Marcin Koch, restaurator i biznesmen.
 
Porady w jednym miejscu
 
Dzięki sekcji „Gastronomia w czasach pandemii” w portalu OuiChef.pl restauratorzy będą mogli w jednym miejscu uzyskać informacje i porady prawne m.in. od Michała Włodarczyka, adwokata w zespole prawa pracy Kancelarii BSJP Brockhuis Jurczak Prusak Sroka Nilsson. Pomoc będzie można uzyskać w takich obszarach jak: Finanse (np. jak negocjować zobowiązania, gdzie szukać wsparcia finansowego), Pracownicy (np. komunikacja, redukcje, umowy), Pomoc psychologiczna (sposoby na rozsądne działanie w sytuacji stresu czy paniki), oraz dowiedzieć się, jak mimo trudnych warunków zbudować plan na przyszłość lub wyjście z biznesu. W nowej sekcji zamieszczone będą także najświeższe wiadomości i zalecenia rządowe związane z pandemią koronawirusa w Polsce, które zostaną opatrzone komentarzami restauratorów i redakcji „Food Service”.
 
Zainteresowani będą mogli także skorzystać z konsultingu, w ramach którego eksperci będą doradzać przy planowaniu i optymalizacji wydatków, a także wesprą pomysłami i sposobami, jak sobie radzić biznesowo mimo obostrzeń, na przykładach działań innych firm na rynku.
 
Eksperci, z którymi nawiązaliśmy współpracę, oraz cała nasza redakcja/wydawnictwo realizuje inicjatywę pro bono. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc branży we wszystkich kwestiach związanych z funkcjonowaniem restauracji w tych trudnych czasach – podsumowuje Godlewska – Czujemy się częścią społeczności gastro, dlatego chcemy zapewnić branży jak najbardziej merytoryczne wsparcie – dodaje.
 
W nowej sekcji dodane zostanie również miejsce, w którym opiszemy działania producentów i firm, mające na celu pomoc restauracjom. Poruszymy takie kwestie jak m.in. odroczenie lub zawieszenie płatności czy darmowe zatowarowanie.
 
Wydanie specjalne
 
Najbliższe wydanie magazynu „Food Service” będzie wydaniem specjalnym, w całości poświęconym pandemii koronawirusa i jej wpływowi na branżę gastronomiczną. Autorzy, w swoich stałych rubrykach nawiążą do aktualnej sytuacji i skutków, jakie niesie ona dla restauracji. Takie działy jak Zarządzanie, Marketing, Sztuka obsługi czy nawet felietony stanowić będą merytoryczne wsparcie dla właścicieli i innych osób związanych z prowadzeniem lokali gastronomicznych. W numerze specjalnym znajdą się także porady prawne oraz specjalne redakcyjne podsumowania aktualnej sytuacji w poszczególnych sektorach rynku gastro, takich jak: delivery, fine dining czy akcje pomocowe organizowane przez i dla restauracji.
 
25% z całkowitych wpływów z reklam do numeru specjalnego „Food Service” (bez podnoszenia ich cen i niezależnie od tego, czy wpływy pokryją koszty wydawnicze) przekażemy na zakup posiłków w restauracjach dowożących je do szpitali.
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Kalejdoskop
© Copyright papaja.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS