< WRÓĆ DO Niebawem

Konferencja NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE -29.09

Niebawem2020-08-01

Już dziś możesz zakupić bilet ! Zapoznaj się z programem !

 
Pierwsza ogólnopolska edycja konferencji już 29 września. Tematem przewodnim wydarzenia będzie konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE to pierwsza taka konferencja, odbywająca się w całości online.
 
Prelegentami NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE będą liderzy ze świata biznesu, w tym:
 
Piotr Grabowski, co-founder, FoodTech.ac; Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat; Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR; Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups; Michał Kreczmar, dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PWC, od ponad 20 lat w branży cyfrowej; Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment; Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy; Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej; Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska; Grzegorz Wachowicz, head
of sales and marketing, RTV Euro AGD; Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP; Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.
 
RZECZYWISTOŚĆ PO PANDEMII
 
Prelegenci będą prezentować wpływ pandemii koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
 
NEXT DAY to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
 
– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.
 
Bilety są już dostępne w sprzedaży na stronie internetowej NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE
 
CZYTASZ, OGLĄDASZ, SŁUCHASZ, kiedy chcesz
 
Konferencja NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.
 
Redakcje tych czołowych tytułów branżowych – po raz pierwszy łączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach zaprezentują wiedzę z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa. Konferencja odbędzie się w czterech blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne – Handel, Food Service, Media Marketing.
 
Wydarzenie będzie multikanałowe, zaoferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, video on demand, sesje Q&A, sesje konsultingowe, serię podcastów czy też drukowane raporty. Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.
 
W PROGRAMIE
 
SESJA LIVE – podczas niej porozmawiamy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.
 
WEBINARY LIVE – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa – z sesją Q&A.
 
TREŚCI VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.
 
POKONFERENCYJNY RAPORT – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.
 
NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE czytasz, kiedy chcesz, oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz KUP BILET
 
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl
 
W PROGRAMIE
Next Day rozpocznie się od wspólnej OGÓLNODOSTĘPNEJ online'owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service". Będzie to inspirujący
poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całejgospodarce.
 
Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.
Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).
 
SESJA ONLINE
10:00 - 10:20
Powitanie i wstęp merytoryczny
• konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
• co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i "pewniaki"
Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food Service
10:30 - 11:10
Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych.
• Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
• Synergia w projektach mixed-use - jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
• Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
• Czy centra handlowe czeka rewolucja?
• Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?
Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment
11:20 - 11:50
Przyszłość gospodarki subskrypcji - do czego jeszcze kupimy dostęp?
• Własność versus kupowanie dostępu - do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
• Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
• Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
• Co będziemy posiadać, a do czego "zaledwie" mieć dostęp?
• A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?
Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC
12:00 - 12:30
Lojalność nowej generacji
• Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
• Zwyczaje zakupowe online i offline
• Jak pandemia wpłynęła na shopperów
Dorota Haller, Huawei
12:40 - 13:20
Innowacja dziś - Nielsen Breakthrough Innovation
• Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
• Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
• Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
• Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji - czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?
Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International /
Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen
 
WEBINARY LIVE
14:00 - 14:40
Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat.
• Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
• Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
• Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
• Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?
Bartosz Ziółek, Amber Consulting
 
14:55 - 15:35
Nowe Social Media
Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych
Bartek Sibiga, DDOB 
 
16:00 - 16:40
Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów
przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu).
• Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
• Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
• Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
• Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
• Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy. Paweł Gruba, V4B.pl
 
BLOK TEMATYCZNY HANDEL
Konsument przyszłości zmieniony przez COVID - czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje?
• Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
• Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
• Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
• Czego się obawia?
• Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
• Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?
Marek Rudek, Nielsen
Innowacja jutro
• Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
• Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
• Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy - czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
• Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
• Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
• Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych
jutra?
Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności
Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska
Handel i sklep przyszłości.
• Jak wygląda sklep przyszłości - czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym
uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która
rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
• Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
• Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
• Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?
Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting
 
BLOK TEMATYCZNY MEDIA MARKETING POLSKA
Gaming - polska specjalność
Najciekjawsze projekty startupowe w Polsce. Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań . Czego mogą nas
nauczyć startupy. Gaming a pandemia.
Michal Kramarz, Google for Startups
Czy to koniec reklamy jaką znamy?
Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy.
Michał Wolniak, VMLY&R Poland
Nowe "premium"? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?
• Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
• Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
• Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
• Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?
 
BLOK TEMATYCZNY FOOD SERVICE
Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i
rozwiązania zapewniające przetrwanie.
• Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i
inaczej niż do tej pory.
• Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w
czasie Covid-19.
• Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
• Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach
social media.
• Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży
gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.
Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt
Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości.
• „Najpierw mieliśmy foodtrucka” - czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
• Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
• Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
• Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
• Hall vs. Street - śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?
Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w
Warszawie
Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć?
• Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość
funkcjonowania restauracji
• Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
• Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
• Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
• Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji
Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław
Magdij, Bierhalle
Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa.
Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z
uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek.
• Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i
świata
• Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
• Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb,
również w gastronomii.
• Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach
produkowanych laboratoryjnie.
• Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.
Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac
 
DLA KOGO JEST NEXT DAY ?
Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:
Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade
marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:
• detalistów
• działających w e-commerce
• producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
• dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
• dostawców oprogramowania
• producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
• dostawców wyposażenia sklepów
• operatorów logistycznych
Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:
• marketerów • agencje reklamowe
• domy mediowe • agencje digital
• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze
Przedstawicieli branży HoReCa:
• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
• szefów kuchni
• producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
• osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/
#seeyoutomorrow
 
Partnerami i patronami konferencji są:
Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna
- Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH
magazine / Głos Mordoru
Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press /
Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska
 
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Niebawem
© Copyright papaja.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS