< WRÓĆ DO Kalejdoskop

„Więcej niż gotowanie” – Dymek, Baron i Kordas w kampanii wizerunkowej Kuchni+

Kalejdoskop2017-06-07

 

Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek będą bohaterami nowej kampanii Kuchni+ pod hasłem „Więcej niż gotowanie”, która ruszy już w środę 7 czerwca. W związku z tym stacja przygotowała 3 krótkie formy dokumentalne o każdej z tych osób. Koncepcja kreatywna zakłada przede wszystkim działania w obszarze social media. Poszczególne odsłony akcji wystartują premierowo w mediach społecznościowych każdego z bohaterów w środy: 7, 14 i 21 czerwca.

Kuchnia to dziś już nie tylko przepisy i umiejętne dobieranie składników, ale także styl życia. Gotowanie to inspiracje, zacieśnianie rodzinnych więzi, a także prawdziwa pasja. Jedzenie to także doskonały pretekst do spędzania czasu z innymi i zwiedzania świata. O tym, że kuchnia to coś więcej niż gotowanie opowiadać będzie także nowa, startująca w środę 7 czerwca kampania wizerunkowa Kuchni+, w ramach której stacja przygotowała trzy krótkie formy dokumentalne opowiadające o innej stronie gotowania. 
 
Przygotowane przez nas filmy prezentują najwyższą jakość. Są one unikalne nie tylko ze względu na niezwykłą formę przedstawienia, która nie odbiega jakością od najlepszych produkcji dokumentalnych, ale też ze względu na niepowtarzalne historie naszych bohaterów Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i sponsoringu platformy nc+.
Wyjątkowość kampanii Kuchni+ przejawia się również w jej założeniach. Akcja promocyjna opierać się będzie bowiem głównie na kanałach social media. Zrezygnowano w niej z billboardów oraz reklam w prasie. Jej zewnętrznym wsparciem będą natomiast działania digital outdoor – teasery filmów wyświetlane m. in. w kinach i w siłowniach oraz kampania video w serwisach internetowych należących do Onet.pl, Wp.pl, a także Affiperf.
 
Bohaterami kampanii będą ludzie, dla których kuchnia to przede wszystkim sposób na życie: Aleksander Baron – szef kuchni i właściciel restauracji Solec 44 w Warszawie, były student rzeźby na ASP, który swoje powołanie odkrył pracując na zmywaku w Edynburgu. Damian Kordas, czyli najmłodszy zwycięzca Masterchefa w Europie i cukrzyk kochający słodycze, który stworzył rewolucyjne desery, a na swoim kanale na YT, który zgromadził już prawie 175 000 fanów. Trzecią bohaterką kampanii będzie Marta Dymek, podróżniczka i blogerka, która w wieku 26 lat rzuciła pracę w agencji reklamowej, żeby w całości poświęcić się tworzeniu bloga „Jadłonomia” o wegańskiej kuchni. Cała trójka związana jest z Kuchnią+ – Marta prowadzi na antenie swój autorski program „Zielona rewolucja Marty Dymek”, a Damian i Aleksander będą od 30 czerwca gospodarzami serii „Widelcem po mapie”.
 
Każdy z bohaterów zaprezentuje na swoim kanale trzyminutową formę dokumentalną opowiadającą o drodze do swojego kulinarnego i życiowego sukcesu. Premierę filmu poprzedzi udostępnienie 15-sekundowego teasera. Po premierze filmy emitowane będą również na antenie Kuchni+, Domo+, Planete+ oraz kanałach premium grupy nc+.
Koncept kreatywny przygotowały Dział Kreacji i Dział Programowy Platformy nc+.

 

KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Kalejdoskop
© Copyright papaja.pl 2001-2017. Wszystkie prawa zastrzeżone.