< WRÓĆ DO Kalejdoskop

Minął drugi rok kampanii Trzy Znaki Smaku

Kalejdoskop2015-03-24
 
37 certyfikowanych produktów, 3 europejskie znaki jakości, współpraca z najlepszymi szefami kuchni, wyjazdy studyjne do producentów, w skrócie: Trzy Znaki Smaku
 
 
Zakończył się właśnie drugi rok kampanii Trzy Znaki Smaku mającej na celu z jednej strony, informowanie jak najszerszego  grona konsumentów o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych oraz o naszych rodzimych produktach, objętych już tym systemem, zaś z drugiej strony - zachęcanie producentów do przyłączania się do tego systemu i do rozpoczęcia starań o przyznanie ich wyrobom jednego z trzech europejskich znaków jakości: ChNP, ChOG lub GTS.  
 


Ambasadorem kampanii jest Grzegorz Łapanowski. Kampania będzie trwała jeszcze rok, a wszyscy zainteresowani mogą śledzić wydarzenia z nią związane na stronie www.trzyznakismaku.pl. W serwisie znajdują się również opisy wszystkich 37 certyfikowanych polskich produktów, kontakty do producentów oraz doskonałe sprawdzone przepisy, przygotowane przez między innymi Agatę Wojdę, Grzegorza Łapanowskiego czy Witka Iwańskiego. 
 
 
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Kalejdoskop
© Copyright papaja.pl 2001-2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. VPS